Wednesday 22 February 2012

HATI DAN PERASAAN

Assalamualaikum. tajuuk post kali ni memang macam jiwang. bukan mcam lagi tapi memang jiwang dah tahap jiwang karat.
ok. this picture is totally not as sweet as what i feel. >perghh...speaking tu...<.. sebenarnye bukan apa, hati nie da sakit. tu sebab saje menceriakan keadaan..
so, before that. aku nak tanye, korang pernah experience tak bile orang yang korang da lme da suke, pastu ley plak dye cple ngn kwan korang... pe korang rse??? kalau korang tanye aku memang la aku sedih. sedih gile... mane tak sedih, kawan  aku tu bukannya tak tau aku memang suke dan rapat kat mamat tue...haish, tp klu aku nak salah kan kawan aku pown tak boleh jugak sebab, jodoh, ajal, maut sume kt tangan Allah. aku just mampu berdoa untuk diorang berdua...walaupun pahit untuk ditelan. aku kena terima sebab Allah menjadikan setiap hambanya berpasang-pasangan. 

so.... wassalam...

No comments:

Post a Comment